Definint una nova aplicació per al suport al pacient

El nostre client – una empresa líder en el sector farmacèutic – necessitava conèixer l’experiència del pacient i cuidadors amb una aplicació dissenyada per al seu suport i entendre els motius que originen la decisió de prescriure-la per part del professional sanitari.

La finalitat última és dissenyar noves funcionalitats de l’APP i millorar les existents per adaptar-les a les necessitats dels pacients..

Fase 1
Preparació i anàlisi interna

Realitzar una primera anàlisi de l’aplicació a nivell de disseny i usabilitat per detectar millores susceptibles de ser aplicades.

Fase 2
Valoració de l'experiència d'ús

Entendre, a través de la realització de focus groups, l’experiència de l’usuari amb l’aplicació i detectar necessitats actualment no cobertes pel que fa al contingut, funcionalitats, imatge visual, etc.

Fase 3
Anàlisi i definició de millores

Analitzar les valoracions de pacients i professionals sanitaris per detectar noves funcionalitats i elements de millora en l’APP.