Domòtica: generant solucions per a la gestió de fuites

El nostre client – empresa líder mundial en la gestió sostenible de recursos naturals – s’enfrontava al repte de desenvolupar una solució digital de pagament per al client particular que permetés la detecció de fuites d’aigua a la llar.

Mitjançant sessions de co-creació amb diferents perfils de clients es va treballar en generar solucions de valor per als mateixos.

Fase 1
Identificar i entendre les principals problemàtiques del ciutadà

Entendre el context del ciutadà en la gestió de l’aigua a la llar i les problemàtiques a les que s’enfronta en el seu dia a dia, mitjançant la realització de focus groups dirigits

Fase 2
Detectar les principals necessitats i generar noves oportunitats

Analitzar els insights obtinguts durant els focus groups per identificar les principals necessitats no cobertes del ciutadà i transformar-les en oportunitats accionables.

Fase 3
Validar solucions específiques i generar solucions òptimes

Validar la cabuda en el mercat de solucions proposades pel client, així com generar noves solucions potencials en relació a la detecció i gestió de les fuites.