Metodologia d’innovació que inclou la compressió de l’usuari, l’observació de l’entorn, la identificació d’oportunitats, la generació d’idees, el testeig i la implantació dels resultats. Permet agilitzar el procés d’innovació a través d’un procés iteratiu.
Tècniques de visualització que permeten fomentar el treball col·laboratiu durant la creació de serveis o productes innovadors. Millora les capacitats comunicatives, el desglossament d’idees complexes, la simplificació i estructuració de dades.
Tècniques de visualització que permeten fomentar el treball col·laboratiu durant la creació de serveis o productes innovadors. Millora les capacitats comunicatives, el desglossament d’idees complexes, la simplificació i estructuració de dades.
Metodologia que ajuda a una comprensió profunda i significativa de les idees, permetent una fàcil resolució de problemes, facilitant la comunicació, estimulant la imaginació dels participants i augmentant possibilitats d’innovació.
Busquem validar i refinar les idees de negoci, sigui d’emprenedors o empreses ja consolidades, a través de la metodologia iterativa del Business Model Canvas, per aconseguir una millor resposta a les necessitats del mercat, abans d’implantar-la.
Busquem validar i refinar les idees de negoci, sigui d’emprenedors o empreses ja consolidades, a través de la metodologia iterativa del Business Model Canvas, per aconseguir una millor resposta a les necessitats del mercat, abans d’implantar-la.
Intersecció dels aspectes ambientals i econòmics del negoci. Anàlisi del model, els seus processos i productes per minimitzar els riscos del sistema i optimitzar els recursos reutilitzant, reciclant i reduint.
Analitzem l’experiència que un client té amb l’empresa durant les diferents fases de la relació. Identifiquem els punts de dolor que afecten l’experiència de l’usuari i on es pot treballar i innovar per millorar l’estratègia comercial i de marketing.
Analitzem l’experiència que un client té amb l’empresa durant les diferents fases de la relació. Identifiquem els punts de dolor que afecten l’experiència de l’usuari i on es pot treballar i innovar per millorar l’estratègia comercial i de marketing.