Estudiem les tendències socials, econòmiques, de consum i tecnològiques que afecten a clients, usuaris i consumidors, influeixen en les seves decisions i generen noves necessitats i oportunitats a cobrir en el mercat.
Estudiem al client en el seu context i analitzem les seves experiències i relacions, per identificar actituds, valors, preferències, motivacions i necessitats sense cobrir, impossibles de captar a través d’altres metodologies tradicionals d’investigació.
Estudiem al client en el seu context i analitzem les seves experiències i relacions, per identificar actituds, valors, preferències, motivacions i necessitats sense cobrir, impossibles de captar a través d’altres metodologies tradicionals d’investigació.
Analitzem la informació en “temps real” generada en xarxes socials, blogs i fòrums per a centenars de clients. Escoltant opinions lliures, capturem les experiències dels usuaris i entenem les seves necessitats i expectatives.
Realitzem entrevistes en profunditat, contextuals i en focus groups com tècniques de recerca per obtenir insights valuosos a partir del que la gent diu, fa i la manera en què interactua en determinades situacions.
Realitzem entrevistes en profunditat, contextuals i en focus groups com tècniques de recerca per obtenir insights valuosos a partir del que la gent diu, fa i la manera en què interactua en determinades situacions.
Analitzem als referents i competidors d’una indústria per identificar les millors pràctiques, entendre diferents models de negoci i explorar idees i innovacions que poden resultar disruptives.
Identifiquem els mercats amb més potencial per als nostres clients a partir de la combinació de les seves capacitats internes i l’atractivitat dels mateixos. Analitzem competidors, proveïdors i clients per identificar mercats amb major potencial i viabilitat.
Identifiquem els mercats amb més potencial per als nostres clients a partir de la combinació de les seves capacitats internes i l’atractivitat dels mateixos. Analitzem competidors, proveïdors i clients per identificar mercats amb major potencial i viabilitat.